"dagens outfit"

När jag skriver ordet (orden) dagens outfit, känner jag mig, konstigt nog så himla fånig. Haha, ärligt talat :P Jag är ingen modebloggare eller något sånt, bara skriver om mitt liv och sånt. Men ibland känner jag för att skriva vad jag har på mig! Ha, och då känns det så. Liksom, ja, konstigt typ x'D Haha.. Men jag kan väl skriva ändå?
Dagens outfit :
Jeans från JC , ca 400kr
V-ringad tshirt från Björnborg
Guld/Beig tröja med ränder på armarna & dragkedja från Bikbok, 499kr

Nuvarandra outfit :

Mjukisbyxor, Canada från HomeRun , 699kr (tror jag)
Randig tshirt från H&M (fick precis av mamma xD)

Ja. :] Det var det, har inget foto, tyvärr. Men ni klarar er säkert...
Föresten, kan ni inte kommentera lite mer? :D

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0