det var inte igår!

men det var i förrgår.. ! HAHA x) Såå kul.
Men iaf. Nu tänkte jag berätta lite om att jag var i kungsberget i dag och åkte skidor. :D Det var jättekul men det var jobbigt att gå upp 6 på morgonen för att ta bussen klockan sju och åka i nästan tre timmar. Sen tillbaka klockan fyra i nästan fem timmar ;P Men det var ju såklart värt det!
Vill testa snowboard, men har aldrig åkt det så det blir ju lite svårt eftersom att vi bara va där en dag. Nästa gång jag ska till fjällen eller något annat skidställe i typ en vecka ska jag åka snowboard. Det var jättehärligt. Älskar skidor har inte åkt på jättelänge ju! Typ 2-3 år, tror jag.
Jag åkte i svarta backen fast jag gillar inte dom , dom är så isiga och jag kunde nte bromsa i slutet jag typ flög fram genom backen, hahah xD dt va skoj iaf [A]
Men jag älskar att bara åka full fart ner för blå eller röd. Men hatar isiga backar >: Snart ska jag sova, jag gick upp så himlans tidigt idag!
Herrå <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-02 @ 12:46:44
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0