Fructis hårsprayyyy

På H&M finns en billig hårspray som heter typ.. STRONG tror jag. Den är i alla fall rosa, flaskan. Men jag vet en mycket bättre! Fructis hårspray i flaska har jag, den är jättebra. Den luktar inte jättemycket "fructis" men ändå. Håret stelnar av den! håller sig länge. Jag ska köpa en som i en "blomsprutflaska". Pågrund av en viss adam och en viss oskar som tog slut på typ heeeela min :O
Men det finns en som är ännu bättre. det är den här, volume-spray! Den luktar hur gott som helst, håret lukar asgott när man sprutat. Jag lovar! Sen ger den bra volym. I love.
Använder den hårsprayen varje dag! kostar typ 60kr på H&M, kicks m.m.
Bilden ?http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/382/product-1100382.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Har den där fructis sprayen, men den är inte särskilt ny.
Har haft den väldigt länge (Alltså vetat om sprayen)
Hoppas ingen i klassen läser vart man kan köpa den, jag gillar nämligen inte när man härmas ;)
Bra blogg :P

2008-02-16 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0