hej!

Hallå. Idag har jag typ inte gjort så mkt. Eller, jag vaknade och gick till skolan & hade typ matte. Eller juste, första lektionen var idrott, sen var det matte. Svenska och sen bild. Bild är typ det enda roliga ämnet i skolan! :) Det var typ kycklinggryta á la bombay, haha kan dom itne komma på något bättre? :P Den var grön.. :S Men den var helt okej med mycket ris. På rasten hade jag och linnea askul! :P haha.. orkar inte gå in på detaljer x') Sen hade vi idrott (igen, suck) och jag och Linnea, hedvig och andrea så hålla nästa lektion & vi ska dansa! ;P haha.. ska bli fätt skoj. den heter smurfdansen och lärarna kommer bli skitsura för vi har en väldigt oseriös dans (a). mihi, roligtrolligt. Jag har träning som slutar klockan åtta, jag känner mig HES. Men jag ska försöka komma iväg ändå.=) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0