hej!

Har tyvärr inte bloggat på hela dagen. Jag har vart hemma från skolan, halsont. Klockan är snart ett och jag är trött. och jag har ont i halsen. Jag gillar inte det här :S jag får inte gb på pea. Ja, allt är just shit bara. Jag vill somna in till den 25 mars. eller 24. För då ska jag till Thailand. Jag ska försöka att köpa mycket saker. Men vi ska bo vid Bangtao Beach på Sunwing resort & spa och det är visst inte så nära centrum, det ligger 30 min bort. Men jag ska åka ditt några gånger i alla fall :) jag borde lägga mig, så jag blir frisk tills imorn! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Fridah

kryyya på dig, :)

2008-02-09 @ 00:56:34
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0