ingen rubrik!

Jag KAN inte komma på någon rubrik. Hur kul är det att läsa om att jag ska på något museum med min lillasyster och pappa! Ja, det är ju det jag ska göra. Jag försökte ringa några kompisar men ingen svarade. Happ x'] Jaja, det är väl inte så dåligt med museum? Jo, det är det faktist. HAHA. Föresten, så ska jag åk a skidor snart :-] På Fredag i kungsberget! har inte åkt på ett par år så det blir nog lite... ha, annorlunda. En gång vann min pappa en slogan-resa. Så vi åkte till Idre det var jättekul! =) och vi vaann också. Det fanns bastu och när vi kom dit så låg det alla OLW's chipssorter och dipar. Vi hade ju vunnit resan av OLW. Haha, det va kul. Jaja, nu ska jag bara vara borta en dag, ju. Fast sen blire Thailand! IHH om mindre om en månad :D :D & sen blire Danmark me klassen. Kulkul. Jaja, nu måste jag gå ut min pappa väntar nog. Hejdå! Puss

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-27 @ 17:52:27
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0