sista inlägget

Jupp. Ska träna på klockan till spanskan imorn. Jag gah bblir helt qaaalen på Lost. Varför ska dt alltid sluta så här ? Spännande. Haha. Mm, men det här får bli kvällens sista. Imorn ska jag & mirjam va typ. :] VIll köpa Superman-tröja <'3 Men asså, köpte ju den där musse-tröjan. Och nu har jag typ 1900kr kvar men jag vill ta me lite till thailand o så ska jag köpa guldkort oxå. Och den tröjan kostar 199kr så kanske ska lämna tbax leopardtröjan. Hm... får se, för den kosta ju liksom 130kr.. jaja, hejdå massa pussar.
Juste hade typ besöksrekord idag =) Ungefär 100 unika ;D o sen typ 200 nånting sidvisningar :] men vart är kommentarerna ? ,

Kommentarer
Postat av: Tekla <3

haha jag har en supermantröja :)

2008-02-21 @ 19:25:24
URL: http://tkm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0