sms-test (eller nåt)

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor." tog av hejwjulia.blogg.se x)


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Jag väntar här vid rulltrappan :* <3

Vad gillar folk bäst hos dig?
Ring mig gmn

Vilken raggningsreplik faller du för?
Ah ring mig :)<3

Vad var det första du sa imorse?
ring mig. Har inga pengar.

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Okdj men

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
va

Vad säger du under förspel?
i går kväll

Och efteråt?
Stan eller globen :P

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Ja men mirjam fick ju bara välja en och så tar hon ju dig :P<3 men jag kan inte smsa ring hem till mig istället hejdå

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
(mobilnr) ringde till dig men lämnade inget meddelande. Tack för du valt 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0