charlie the unicorn

Hejsvejs. [: Jag slutade 10 över 3 idag. FÖR SEEEEENT ALLTSÅ ! O; Jaja, ska få sluta 20 min tidigare nästa gång (a)§
Vi va i datasalen det va typ fetth tråkigt , gjorde inget specialarbete va bara inne på youtube&sånt [a] kollade på Charlie the unicorn när marina hade genomgång så blev det jättehög wolyyyyym :] haha ! "charlie, charlie, take us to the candy mountain", "yeees, yes, the candy mountain". haha skönaste xD den har 20 miljoner visningar på dintub ;O Nu måste jag gitta ut till seriösa mirjam (: Vi ska mötas hon skulle typ köpah SLkort och jag typ en tröja (A) kanske, alltså. En superman har velat ha den ganska länge men den kostar typ 200kr, dyyrt för en liten t-shirt, tkr jag alltså. (a)
Jaja, här är iaf charlie the unicorn XD
http://killerviral.com/imagelibrary/240/20_1_1143655000.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0