GULDKORT @ GRÖNAN 2008 <3

Heeej! Kom på att det blir guldkort i sommar också <3 Gud, det är så jäwwla kul på grönalund asså ;} att åka dit ngn gång när som helst, kanske på en kväll. Sååå mysigt! Min favorit är Frittfall! =) Sen kommer Extreme, Berg och dalbanan och typ katapulten. :) Och popexpressen, fast jag börjar må illa om jag åker den typ tusen gånger :'D & Matvraket! guuuuuuud sheat dom har så god mat där. Hahha, jag är typ grönalund beroende. Hade guldkort förra året också! jag älskar grönalund. Jag och mirjam, kanske patricia kommer ha roligast på grönan i smr <3

26 April blir det! GRÖNAAAAAAAAAAAAAAAAN FFS <33333333333333333



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så fin blogg :D

2008-03-03 @ 19:59:56
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: parasto

viist är det roligt där i grönan ? synd att det är så litet bara =)

2008-03-03 @ 20:09:52
URL: http://www.parasto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0